10.05.2017 ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՀՈՍՔԵՐԻ ՍՂՈՒԹՅՈՒՆԸ՝ ԿՐԻՏԻԿԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐ
Սամվել Մարտիրոսյան
Հայաստանում այսօր գործում են տասնյակ կանոնավոր առցանց լրատվամիջոցներ։ Բացի այդ, կան հարյուրավոր կայքեր, որոնք անընդհատ բացվում են և մեկ-երկու տարվա ընթացքում վերանում։ Սակայն երկրի արտաքին տեղեկատվական հոսքերը ձևավորելու համար հաճախ եղած ռեսուրսները չեն բավականացնում։
29.03.2017 ԱԴՐԲԵՋԱՆԱԿԱՆ ՀԱՔԵՐՆԵՐԸ ԹԻՐԱԽԱՎՈՐՈՒՄ ԵՆ ՀԱՅ ՕԳՏԱՏԵՐԵՐԻՆ
Սամվել Մարտիրոսյան
Գաղտնիք չէ, որ ադրբեջանական հաքերային համայնքի հիմնական թիրախներից են Հայաստանը և հայերը՝ անկախ բնակության վայրից։ Հաքերային ամենամեծ ու ակտիվ խմբավորումն անգամ, որն արդեն 5 տարի գործում է, կոչվում է Anti-Armenia Team, որն էլ կազմակերպված հակահայկական հաքերային հարձակումների հիմնական պատասխանատուն է։ Թեև ասպարեզում պարբերաբար գործում են նաև նրանց հետ համագործակցող թուրքական խմբավորումներ:
22.03.2017 ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՈՐՈՇ ԲԱՆԱԿՆԵՐՈՒՄ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄՆԵՐԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ ԵՎ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ
Արմեն Ղալեչյան
Բազմաթիվ աղբյուրներում (բաց, թե փակ) հանդիպում ենք տեղեկատվական գործողություններ իրականացնող կառույցներին նվիրված ոչ շատ, հաճախ իրարամերժ և կոնկրետ տեղեկատվություն չտրամադրող նյութեր և հոդվածներ: Այս ոլորտին նվիրված ամբողջական տեսական աշխատությունները սակավաթիվ են, ինչը հասկանալի է, քանի որ ոլորտը պարունակում է ռազմական և այլ բնույթի գաղտնիքներ:
20.03.2017 ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՆԸ ԽՍՀՄ ՓԼՈՒԶՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ ԵՎ ՀԵՏԽՈՐՀՐԴԱՅԻՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄՆԵՐՈՒՄ
Գագիկ Հարությունյան
Հայտնի է, որ «Սառը պատերազմի» ժամանակաշրջանում խորհրդային գաղափարախոսական-տեղեկատվական համակարգը ենթարկվեց լուրջ փորձությունների։ Հետագա զարգացումները ցույց տվեցին, որ այն չկարողացավ արժանավայել դիմակայել ինչպես ներքին, այնպես էլ արտաքին մարտահրավերներին։ Գաղափարախոսական այլընտրանք առաջացնող տեղեկատվական գործողությունները, ի թիվս քաղաքական, տնտեսական և այլ գործոնների, թելադրեցին ԽՍՀՄ ղեկավարությանը՝ սկսած 1986-ից, իրագործել սկզբունքային բարեփոխումներ։
13.03.2017 ՆՈՐԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԻՆՈՎԱՑԻՈՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐ. ԽՆԴԻՐՆԵՐ ԵՎ ԼՈՒԾՈՒՄՆԵՐ
Վահե Օդաբաշյան
Նորարարական գործունեությունը և ինովացիոն տեխնոլոգիաները ժամանակակից աշխարհում տնտեսական բարգավաճման հիմնական շարժիչ ուժն են։ Դրանք ոչ միայն հնարավորություն են ընձեռում ապահովելու բնակչության կենսամակարդակի բարձրացումը, լուծելու սոցիալական և բնապահպանական հիմնախնդիրները, այլև հանդիսանում են երկրների աշխարհաքաղաքական, ռազմական և տնտեսական հզորության ու անկախության կարևորագույն հիմնաքարեր:
08.02.2017 ՀԵՏՊԱՏԵՐԱԶՄՅԱՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԽՍՀՄ-ՈՒՄ
Գագիկ Հարությունյան
Հայրենական պատերազմում նացիզմի դեմ տարած հաղթանակն աննախադեպ բարձրացրել էր ԽՍՀՄ հեղինակությունն աշխարհում, ինչը բարենպաստ պայմաններ էր ստեղծել կոմունիստական գաղափարախոսության տարածման համար։ Այս խնդրում մեծ դերակատարում ունեցան տարբեր երկրների կոմունիստական կուսակցությունները և նրանց տեղեկատվական միջոցները։ Օրինակ, Ֆրանսիայում ժողովրդականություն էին վայելում «Յումանիտե» («L'Humanité» - «Մարդկություն»), իսկ Իտալիայում՝ «Ունիտա» («L’Unità» - «Միասնություն») կոմունիստական թերթերը, որոնք հիմնադրվել էին դեռևս նախապատերազմյան ժամանակաշրջանում։
07.02.2017 ԻՆՉՊԵՍ ԵՆ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՄԵԴԻԱՆԵՐԸ ՎԵՐԱՀՍԿՎՈՒՄ ՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ
Գեորգի Պոչեպցով
Պատերազմը, հակամարտությունը միշտ ստիպում են ավելի ուշադիր լինել սեփական հաղորդակցությունների հանդեպ։ Առաջ է գալիս ոչ միայն գրաքննության՝ որպես պաշտպանության տեսակի, այլ նաև գրոհի պահանջ։ Սոցիալական մեդիաների վերահսկողությանն առաջիններից մեկը միացավ իսրայելական բանակը՝ ստեղծելով իր էջը Ֆեյսբուքում։
02.02.2017 ՀԵՂԱՓՈԽԱԿԱՆ ԵՎ ՀԵՏՀԵՂԱՓՈԽԱԿԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱՇՐՋԱՆԻ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՌՈՒՍԱՍՏԱՆՈՒՄ
Գագիկ Հարությունյան
Եթե փորձենք համակարգել 20-րդ դարի սկզբի ռուսաստանյան, իսկ հետո նաև խորհրդային ժամանակաշրջանի տեղեկատվական ոլորտում ընթացող զարգացումները, ապա դրանք ընդհանրական տեսքով կարելի է ներկայացնել հետևյալ փուլերով. 1. Բոլշևիկների ձեռնարկած ագիտացիոն-պրոպագանդիստական գործողություններն իշխանությունների դեմ (նախահեղափոխական և հեղափոխական շրջան), որոնք ավարտվեցին Ռուսական կայսրության փլուզումով և ԽՍՀՄ ստեղծումով (պայմանականորեն՝ 1905-1917թթ.),2. ԽՍՀՄ-ում գաղափարախոսական և վարչական տոտալ վերահսկողության տակ գտնվող տեղեկատվական համակարգի հաստատում, որը որոշակի ձևափոխումների ենթարկվեց Հայրենական պատերազմի տարիներին։
30.01.2017 ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ԿԻԲԵՌԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆԸ․ ԻՐԱՎԻՃԱԿԸ 2016Թ.
Սամվել Մարտիրոսյան
Հայաստանում կիբեռանվտանգությունը դառնում է ազգային մակարդակի խնդիր։ Հասարակությունն արագ տեմպերով մտնում է համացանց, շարժական կապի ներթափանցումը նույնպես շարունակում է աճել։ Հասարակությունը սկսում է օգտվել բազմաթիվ էլեկտրոնային, օնլայն բանկային ծառայություններից և այլն, ինչի շնորհիվ Հայաստանը դառնում է ավելի հրապուրիչ զանազան կիբեռհանցագործների համար։
10.01.2017 «ԵՐՐՈՐԴ ՌԵՅԽԻ» ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
Խզում իրականության և քարոզչության բովանդակության միջև
Գագիկ Հարությունյան
Հատկանշական է, որ Գերմանիան գրեթե մինչև Առաջին համաշխարհային պատերազմի ավարտը՝ 1918թ., ագիտացիոն-պրոպագանդիստական գործողություններ չէր վարում, քանի որ դա, ըստ գերմանացիների պատկերացումների, հակասում էր պատերազմ վարելու օրենքներին։ Հակամարտությունների ընթացքում նման մոտեցման անհեռանկարայնությունն առավել սուր գիտակցել էր Երրորդ ռեյխի ապագա առաջնորդ Ադոլֆ Հիտլերը, որն իր 1925-1926թթ. հրապարակած «Mein Kampf» («Իմ պայքարը») ծրագրային գրքում իրեն բնորոշ անառարկելի ոճով գրել էր, որ եթե «Անգլիայում պրոպագանդան դարձել էր առաջնակարգ զենք, ապա մեզ մոտ այն գործազուրկ քաղաքական գործիչներին նետված ողորմություն էր»։
09.01.2017 ԱՐԺԵՔՆԵՐԸ ՄԻՋՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ ՀԱՄԵՄԱՏԱԿԱՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏՈՒՄ
Դիանա Գալստյան, Մարիամ Խալաթյան
Մշակութային միջավայրը ձևավորում է անձին որպես հասարակության անդամ, որպես յուրահատուկ արժեքների կրող: Արժեքները ձևավորում են որոշակի սահմաններ ու մարդկային վարքի նորմեր և իրականացնում են նպատակների և դրդապատճառների ձևավորման գործառույթներ, պայմանավորում վարքի որոշակի տիպի նախընտրելիությունը` ապահովելով իրականության նկատմամբ ընտրական վերաբերմունք: Արժեքները հասարակության կողմից ընդունված ցանկալիի մասին պատկերացումներն են:
29.12.2016 ՀԱՄԱՑԱՆՑԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ․ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՄՓՈՓՈՒՄ
Սամվել Մարտիրոսյան
Համացանցը, հաղորդակցության ոլորտը Հայաստանում 2016թ. ընթացքում շարունակել են կայուն զարգանալ: Աճ է նկատվել ինչպես ինտերնետից օգտվողների թվի, այնպես էլ՝ սոցցանցերի օգտգործման տեսանկյունից: Ինտերնետ և բջջային կապի հասանելիության տեսանկյունից Հայաստանում դիտվում է դանդաղ, բայց կայուն աճ: Բջջային կապի բաժանորդների թվաքանակը Հայաստանում 2016թ. երրորդ եռամսյակում հասել է 3 486 480-ի, ինչը նախորդ եռամսյակի համեմատ 52 084 բաժանորդով ավելի է (2015թ. այս ցուցանիշը 3 424 236 էր։
14.12.2016 ԱԴՐԲԵՋԱՆԱՄԵՏ ԵՎ ԹՈՒՐՔԱՄԵՏ ԳՐՈՂՆԵՐԸ ՎԱՐԿԱԲԵԿՈՒՄ ԵՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆՆ ՈՒ ՍՓՅՈՒՌՔԸ
Հարութ Սասունյան
Թուրքական և ադրբեջանական շրջանակները դժգոհ էին իմ վերջին հոդվածից, որտեղ ես վերլուծել էի նորընտիր փոխնախագահ Մայք Փենսի հեռախոսազրույցը Հայաստանի նախագահ Սերժ Սարգսյանի հետ: Ադրբեջանական «Թրենդ» լրատվական գործակալությունը հրապարակել է Էլմիրա Թարիվերդիևայի՝ «Երևանի ձախողված հեռախոսազանգը կամ ինչու Թրամփը չպատասխանեց» խորագիրը կրող մի ծիծաղելի հոդված: Թարիվերդիևան «Թրենդ» գործակալության ռուսական ծառայության ղեկավարն է:
08.12.2016 ԱՆԳԼՈ-ԱՄԵՐԻԿՅԱՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ՊԱՏԵՐԱԶՄՆԵՐՈՒՄ
Գագիկ Հարությունյան
Արդի ժամանակաշրջանում ընթացող տեղեկատվական պատերազմներում կիրառվող գործողությունների մեթոդներից շատերը մշակվել են դեռևս նախորդ դարում։ Այդ խնդրում կարևոր դերակատարում ունեցան տեղեկատվական գործողություններ իրագործող կառույցները, որոնք ձևավորվեցին համաշխարհային երկու պատերազմների ընթացքում։ Կարելի է արձանագրել, որ այդ ոլորտում ամենաարդյունավետ գործում էին Մեծ Բրիտանիան և Միացյալ Նահանգները։ Այդ իսկ պատճառով նրանց փորձի համառոտ ներկայացումը, թերևս, հրատապ է նաև այսօր։
28.11.2016 ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ ԻՆՏԵՐՆԵՏԻ ՄԻՋԻՆ ՕԳՏԱՏԵՐԸ ՇԱՐՈՒՆԱԿՈՒՄ Է ԽՈՑԵԼԻ ՄՆԱԼ ՀԱՐՁԱԿՈՒՄՆԵՐԻՑ
Սամվել Մարտիրոսյան
Հասարակության կիբեռանվտանգության ամենախոցելի հանգույցներից մեկը հենց հասարակությունն է։ Հայաստանում հանրությունը համակարգչային տեխնիկայից, ինտերնետից օգտվելու տեսանկյունից մնում է խիստ խոցելի, ինչը բարձրացնում է ընդհանուր կիբեռանվտանգության հետ կապված խնդիրներից բխող վտանգների հնարավորությունը։
Վերլուծություններ 61 - 75 -ը 283-ից
Սկիզբ | Նախորդ | 3 4 5 6 7 | Հաջորդ | Վերջ | Բոլորը