
«21-րդ ԴԱՐ» N 3, 2013
The 3rd issue of “Noravank” Foundation’s «21-րդ ԴԱՐ» journal was published. A lot of attention is paid to dynamic process of formation of connection between mass media and audience, analysis of factors of formation of the TV content, role of personalization in the TV content, regional significance issues as well as European Union – Eurasian Union integration processes.Below you can find the annotations of the articles in Armenian and their resumes in Russian.
Anna Zhamakochyan, Arpi Manusyan
PECULIARITIES OF MASS MEDIA AUDIENCE IN ARMENIA
Annotation
|
Զանգվածային լրատվամիջոցի և լսարանի միջև կապի ձևավորումը դինամիկ գործընթաց է։ Բազմաթիվ սոցիալական կոնտեքստային գործոններ, ինչպես նաև տվյալ լրատվամիջոցի անմիջական քաղաքականությունը պայմանավորում են լսարանի մեծությունը, կայունությունը և վստահության աստիճանը ԶԼՄ-ի հանդեպ։ Հոդվածում դիտարկվում են լսարանի առանձնահատկությունների տեսական մոտեցումները և դրանց փաստացի դրսևորումները Հայաստանի զանգվածային լրատվամիջոցների դեպքում։ Ներկայացվում են դրանց շուրջ քանակական հետազոտությունների տվյալներ և մեր կողմից հարցված փորձագետների գնահատականներն ու վերլուծությունները։ |
ОСОБЕННОСТИ АУДИТОРИИ СМИ В АРМЕНИИ Анна Жамакочян, Арпи Манусян |
Резюме В статье обсуждаются западные теоретические подходы к специфике формирования связи СМИ-аудитория и их фактические проявления в случае армянских СМИ. Рассматривается сегментное распределение аудитории СМИ РА между телевидением, Интернетом, прессой, а также отдельными телекомпаниями. Затрагиваются также факторы, обусловливающие это распределение. В основе представляемой в статье картины лежат проведенные авторами статьи интервью с медиа-экспертами, социологами, а также предоставленные другими организациями данные количественных исследований и рейтинговых оценок. |
Hasmik Avagyan
PERSONIFICATION AS A GUARANTEE OF TELECOMMUNICATIONS’ EFFICIENCY
Annotation
|
Հեռուստադիտողը սովոր է անվերապահորեն հավատալ հեռուստատեսային տեղեկատվությանը: Մի քանի սերունդ եթերում հնչածն ընդունել է որպես «ճիշտ փաստ» նույնիսկ այն ակնհայտ դեպքերում, երբ տեղեկատվությունը կազմված է եղել միայն ենթադրություններից, կարծիքներից կամ մեկնաբանություններից: Համացանցը, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վերջին նորույթները, մուլտիմեդիայի միջավայրը փոխեցին զանգվածային հաղորդակցության միջոցների բնագավառում արմատացած մի շարք ավանդույթներ։ Այնուամենայնիվ, հենց հեռուստատեսությունն է այսօր կանխորոշում գլոբալ տեղեկատվական միջավայրում ապրող միլիոնավոր մարդկանց մտածելակերպը` տեղափոխելով նրանց ազգային և պետական սահմաններից դուրս` էլեկտրոնային իրականություն: |
ПЕРСОНИФИКАЦИЯ КАК ГАРАНТИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ ТЕЛЕКОММУНИКАЦИИ Асмик Авагян |
Резюме Специфика передачи информации посредством телевидения заключается в ее персонифицированном характере. Совмещая в себе все из возможных выразительных средств, телевидение создает яркую, выразительную среду для персонификации своего «главного героя»: «лица в кадре», доверенного лица – телевизионного коммуникатора. Зрительская аудитория воспринимает телевизионную информацию не просто опосредованно – через ведущего-тележурналиста, но и через личность этого ведущего. Персонифицированный характер информации связан с проблемой эффективности воздействия телевизионной продукции (интеракции). Характерной чертой армянского телевидения является целенаправленное влияние на массовое сознание и формирование общественного мнения в соответствии с политикой канала. По-разному сочетая возможности вербального и визуального языка, тележурналисты могут управлять эмоциями аудитории и тем самым формировать общественное мнение. Эффективность влияния ведущего на аудиторию зависит от таких факторов, как цели создания передачи, жанровые рамки, личностные качества, профессионализм и этичность коммуникатора. От названных факторов во многом зависит и степень доверия аудитории к телеканалу. |
Diana Galstyan, Sona Manusyan, Anna Zhamakochyan
TV CONTENT: PROGRAMME’S ORIENTATIONS AND CONTENT FORMATION FACTORS
Annotation
|
Հայաստանում հեռուստատեսությունը շարունակում է մնալ ամենահասանելի և ամենաազդեցիկ լրատվամիջոցը։ Հեռուստացույցը ժամանակակից մարդու առօրյայի նշանակալի մասն է, որը փորձում է խիստ որոշակի կերպով շրջանակել ու պատկերել այդ առօրեականությունը։ Պ.Բուրդյոյի մատնանշմամբ՝ «Հեռուստատեսությունը կարող է, որքան էլ պարադոքսալ հնչի, ցուցադրելով թաքցնել փաստերը կամ դրանք ներկայացնել այնպես, որ այդ փաստերը կորցնեն իրենց նշանակությունը կամ իրականությանը չհամապատասխանող նշանակություն ստանան»։ ԶԼՄ հանրային ազդեցության գործում յուրահատուկ մեխանիզմ կարելի է համարել ցուցադրվածը որպես արդեն իրականի արտացոլում ներկայացնելը։ Սա հեռուստատեսության ֆենոմենին բնորոշ է եղել ի սկզբանե. պարզապես այսօր, նոր մասշտաբների և տեխնոլոգիաների հաշվին, ձևավորիչ ազդեցության հարցերը նոր հնչեղություն են ստացել։ |
КОНТЕНТ ТЕЛЕВИДЕНИЯ: ПРОГРАММНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ И ФАКТОРЫ ФОРМИРОВАНИЯ СОДЕРЖАНИЯ Диана Галстян, Сона Манусян, Анна Жамакочян |
Резюме Контент телевидения тесно связан с ценностно-идеологическими проблемами социума: хотя оно напрямую не может обусловливать последние, однако способно некоторые идеи и ценности распространять и укоренять, а другие – игнорировать. Статья посвящена исследованию вопросов контента армянского телеэфира. Анализ основан на некоторых данных мониторинга типовых телеканалов «Հ1», «Еркир Медиа», «Шогакат», «Кентрон», в частности, тематическим направлениям и их удельному весу в сетке телепрограмм в «прайм-тайм» за означенный период. Сопоставляя данные по программной сетке с оценками опрошенных нами экспертов и другими исследовательскими источниками, мы рассмотрели контентные векторы телекомпаний, формы подачи информации на телеканалах. В качестве компонента, занимающего большой объем телеэфира и имеющего значительную аудиторию, отдельного внимания удостоены сериалы. Обсуждены основные факторы формирования телеконтента. В заключение говорится также о новых тенденциях. |
Vahe Sargsyan
ON LEGAL STATUS OF THE ARMENIAN LANGUAGE IN JAVAKHK
Annotation
|
Ախալքալաքի շրջանային ժողովը միաձայն քվեարկությամբ ընդունել է որոշում պաշտոնապես դիմելու երկրի խորհրդարանին՝ «Տեղաշրջանային կամ փոքրամասնությունների լեզուների խարտիան» (Ստրասբուրգ, 05.11.1992) վավերացնելու պահանջով: Իրականում այս գործընթացն այնքան էլ նոր չէ և շուրջ 25 տարվա պատմություն ունի: Ելնելով սկսված գործընթացի կարևորությունից՝ հարկ ենք համարում անդրադառնալ Ջավախքի տարածաշրջանում հայերենին կարգավիճակ շնորհելու պատմությանը: |
О ПРАВОВОМ СТАТУСЕ АРМЯНСКОГО ЯЗЫКА В ДЖАВАХКЕ Ваге Саркисян |
Резюме Областное собрание Ахалкалаки (сакребуло) единогласно приняло решение об официальном обращении в парламент страны с требованием ратифицировать «Хартию о региональных языках или языках меньшинств» (Страсбург, 05.11.1992). Процесс этот не нов и насчитывает примерно 25-летнюю историю. В статье рассматривается история присуждения армянскому языку соответствующего статуса в Джавахском регионе и нынешняя ситуация вокруг данного вопроса. |
Tamara Vardanyan
AZERBAIJANIS: SEARCH OF IDENTITY IN POST-SOVIET PERIOD
Annotation
|
Հայտնի է, որ մինչև 1930-ական թթ. Արևելյան Այսրկովկասում բնակվող թյուրքալեզու մահմեդականները դեռևս չունեին համընդհանուր ճանաչում ստացած հավաքական էթնանուն։ Շրջանառության մեջ էին մի շարք անվանումներ՝ մահմեդականներ, շիա մահմեդականներ, կովկասյան թաթարներ, այսրկովկասյան թաթարներ, կովկասյան թյուրքեր և այլն։ 1926թ. համամիութենական մարդահամարում գործածվեց թյուրքեր անվանումը։ Եվ միայն 1939թ. մարդահամարի ցուցակներում առաջին անգամ պաշտոնապես կովկասյան թյուրքեր անվամբ հանրույթին շնորհվեց նոր էթնանուն՝ ադրբեջանցիներ։ Սակայն նշված էթնանունն ավելի շատ քաղաքացիական, քան էթնիկ բնույթի էր, այդ պատճառով անհրաժեշտ էր այն էթնիկացնել։ |
АЗЕРБАЙДЖАНЦЫ: ПОИСКИ ИДЕНТИЧНОСТИ В ПОСТСОВЕТСКИЙ ПЕРИОД Тамара Варданян |
Резюме В постсоветскую эпоху азербайджанская идентичность вступила в свою очередную дрейфующую фазу. Общество встало перед выбором между вновь всколыхнувшимся этническим тюркизмом и незавершенным советским «азербайджанизмом».
|
Naira Kyureghyan
ONE-POLAR WORLD OR EURASIAN INTEGRATION?
Annotation
|
Չնայած ձևավորվող այն կարծիքին, թե Եվրասիական միությունն ու Եվրոպական միությունը միմյանց չհակադրվող ինտեգրացիոն գործընթացներն են, այնուամենայնիվ, հնարավոր չէ չնկատել, որ Ռուսաստանի կողմից եվրասիական ինտեգրմանն ուղղված կոնկրետ գործողություններն արժանանում են Արևմուտքի կոշտ հայտարարություններին: «ԱՄՆ-ում կփորձեն թույլ չտալ տնտեսական ինտեգրացիայի անվան տակ Խորհրդային Միության նոր տարբերակի ստեղծումը»,- դեկտեմբերի 6-ին Դուբլինում մամլո ասուլիսի ժամանակ հայտարարել է Հիլարի Քլինթոնը: Նախկին ԽՍՀՄ տարածքում ինտեգրման գործընթացները նոր չեն, վաղուց արդեն իրականություն են` ՀԱՊԿ-ը, Մաքսային միությունը, Եվրասիական տնտեսական ընկերակցությունը, Ռուսաստան-Բելառուս միութենական պետությունը: |
ОДНОПОЛЯРНЫЙ МИР ИЛИ ЕВРАЗИЙСКАЯ ИНТЕГРАЦИЯ? Наира Кюрегян |
Резюме Несмотря на формирующееся мнение о том, что Евразийский союз и Европейский союз – не мешающие друг другу интеграционные процессы, тем не менее невозможно не заметить, что направленные на евразийскую интеграцию конкретные действия России удостаиваются жесткого противодействия Запада. Тем не менее процесс евразийской интеграции стартовал, и нас приглашают принять участие в формировании нового миропорядка – со своими собственными идеями, программой сохранения своей идентичности, что как раз и является важнейшим компонентом евразийской интеграции – гармоничное сосуществование разных народов и наций. |
Vadim Gigin
EURASIAN UNION: HISTORY OF A COMPROMISE
Annotation
|
Եվրասիական միությանը հնարավոր անդամակցության ուղղությամբ մտածելով՝ Հայաստանը բավական շահավետ վիճակում է հայտնվում։ Եվ բանը միայն աշխարհաքաղաքականությունը չէ կամ էլ ապրանքաշրջանառության ծավալի աճից ակնկալվող հնարավոր շահը։ Հայաստանի քաղաքական գործիչները և գործարարները հնարավորություն ունեն հաշվի առնել այն սխալներն ու թերությունները, որոնք թույլ են տվել Ռուսաստանը, Բելառուսը և Ղազախստանը՝ ստեղծելով սկզբում Մաքսային միությունը, այնուհետև Միասնական տնտեսական տարածքը, դրանք հետագայում թույլ չտալու համար։ Ուստի, նոր ինտեգրացիոն ընկերակցությունների կայացման և զարգացման պատմությունը բավական կարևոր և հետաքրքիր է հայ գործընկերների համար։ |
ЕВРАЗИЙСКИЙ СОЮЗ: ИСТОРИЯ КОМПРОМИССА Вадим Гигин |
Резюме Задумываясь о потенциальном вступлении в Евразийский союз, Армения оказывается в достаточно выгодном положении. И дело здесь не только в геополитике или потенциальных выгодах роста объема товарооборота. Политики и бизнесмены Армении имеют возможность учесть те ошибки и недочеты, которые допустили Россия, Беларусь и Казахстан, создавая сначала Таможенный союз, а затем Единое экономическое пространство – с тем, чтобы не допустить их в дальнейшем. Поэтому история становления и развития новых интеграционных сообществ представляется весьма важной и интересной для армянских коллег.
|
Subscription: www.pressinfo.am, Haymamul
Purchase: “Noravank” Foundation
Address: 23/1 Garegin Njdeh, Yerevan,
Phone:+374 10 44 04 73, +374 93 54 31 71